marți, 2 martie 2010

Rocari pt, 2

Bah, nu mai pot cu rocarii astia. Nu mai pot efectiv nu ii mai suport, pur si simplu gandirea LIMITATA a unora imi face scarba, imi vine sa imi iau prietenii din nationala de rugby si sa trec peste ei pe rock'n'roll.
Si stii ce, rocare, si eu ascult roc ca tine mancami ai, de cand eram june chiar, si stiu mai multe albume si meldoii si ani ca tine, ca asta conteaza pentru voi in final, si am avut mai multe tricouri si bratari roc ca tine,ca in asta vad ca se masoara rocarimea acum, si oricum am fost mai tru, si stii de ce inca sunt? Ca nu ascult NUMAI roc. Si ok, inteleg ca esti rocar adevarat si vrei sa fii marfa printre prietenii tai cu paru si barba ta nationalista si libidinoasa, dar dude, exista si alte genuri de muzica marfa, daca macar incerci sa le asculti.
Si nu vorbesc de manele sau minimal, desi minimalu are sharmu lui, pacat ca e prea feshion si din asta s a facut un cult si un mod de a o arde.
Vine un anumit timp in viata cand trebuie sa accepti ca exista diversitatea pe lumea asta, ca exista unicitate si sa incerci sa intelegi ce se intampla in jurul tau ca sa ai cum sa te apreciezi pe tine, asta in primul rand, si dupa sa ii apreciezi pe altii. Da' cum pula mea sa te iau in serios, rocare, cand tu asculti numai un singur gen de muzica rock satanist, si refuzi din start sa asculti altceva, ca nu cumva sa decazi in fata prietenilor tai care de 30 de ani nu s-au tuns de ani dand din cap pe aceasi muzica, si nu au realizat nimic in viata asta...
Stii ce, Galatiul avea o sansa. Despre asta e vorba. Oamenii care vor sa schimbe ceva o sa reuseasca sa ridice orasu' asta. Singurii care il trag in jos sunt rocarii cocalari, ca asa o ardeti ca niste cocalari, dusmanii vostrii.
Pacat.
Ma cac pe el de Gl, sunt de o zi jumatate si ma plictisesc de mor.

3 comentarii:

  1. Rocari...:)) ...A fi "rocar" e la moda....e atat de cul incat toate odraslele "rebele" se apuca de baut (ca rocarii) se imbraca numai in negru (ca rocarii) urasc tot ce nu tine de "intunecimea" lor...(ca rocari)....Deci plm..."Deschide-ti mintea!"...Sa bem si noi un rachiu de pufoaica in cinstea "rocarilor"...(vodka beau ei deja...).....comentariul meu este legat de acei wanna be...si de acei care sunt prea "dark" sa iasa la lumina infinitului...

    RăspundețiȘtergere
  2. f tare :))

    Postu asta e bun de pus pe forumurile de inchipuiti :)) metalfan metalhead metal cum le zice

    bravo

    RăspundețiȘtergere