miercuri, 26 mai 2010

scribd.com

Am gasit un sait foarte tare pe gugal www.scribd.com - un site pe care poti uploada si cel mai marfa, sa citesti online aproape ce carti vrei, in aproape orice limba. Plus ca poti downloada cartile sa le ai in compu' tau cand iti pica netu, ca nah, se mai intampla.
Nu mai pot sa ies de pe el. M-a prins.
Zilele trecute am gasit o carte destul de veche din cate am inteles "Barbatii sunt de pe Marte iar femeile de pe Venus" care mi s-a parut a fi o carte terapeutica pentru cuplurile ce se afla intr-o stare conflictuala. Vi-o recomand tuturor.
Cartea propune sa privim barbatii ca pe niste extraterestrii ce vin de pe Marte si pe femei de pe Venus. Explica obiceiurile martienilor si limbajul lor si obiceiurile venusiencelor si ne ajuta sa intelegem, la fel ca un manual, ambele specii. Chiar daca pare SF, parerea mea e ca ne arata o alta latura a masculinitatii si a feminitatii terestre, si cum am ajuns sa fim atat de distanti si cum am putea rezolva diferentele de atitudine si comunicare pentru o relatie armonioasa.
In plus, pã saitu asta gasesti O GROAZA de carti, fara cupon de biblioteca, fara coada, fara intarzieri, fara bibliotecare antipatice, fara "fa liniste in sala", fara inchiriat, totul e doar la un click distanta.
Enjoy!

Un comentariu: