joi, 12 noiembrie 2009

...

Mama, esti nebun? Lumea chiar foreazã p'aici pe blogusoru meu. Bine, nu vreti sa stiti din ce motive, si ce keywords baga sa ajunga, va pot spune doar ca sunt multi obsedati sexuali pe lumea asta.
Uau..nu am postat de ceva timp..
Am ajuns la concluzia ca orice post pe blog o da la un moment dat in penibil. Poate nu pe moment, dar in timp da. Mneh..but I don't give a damn about my reputation.

Asa..
Ce mai e nou intrebi?
Pai..m-am mutat in Brasov. Sunt aici deja de 3 luni. Aer curat. Lumea e ok. Fara cocalari, fara gunoi pe strada, fara oameni imbracati la fel, fara fitze.
Mi-am facut multi prieteni?
Nu. Sunt antisociala, remember? Desi cativa am la activ.
E greu la facultate?
Nu, e chiar fun. Asistenta sociala rocks.

Nu pot sa ma plang. Sunt zile rele si zile bune. Oricum totul se invarte in jurul banilor. E greu sa fii student in alt oras, si e greu sa fii student in general, pentru ca e trist, dar adevarat : doar elevii cu bani isi permit invatamantul superior.
Am gasit un pisic mic intr-o gaura de aerisire la un bloc. Iubesc matzele, si e exact asa cum am vrut
: mica, neagra, ochii verzi.
Il cheama Anubis (ca pe zeul egiptean) si e foarte ciudat. La pis pis nu raspunde, dar daca nu il bagi in seama, vine el. Cred ca e si el antisocial. Ne-am gasit.
Nu stiu ce sa mai scriu..ma vopsesc iar..in 5 minute trebuie sa o spal, so gtg, va pup pe flashneta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu