sâmbătă, 18 iulie 2009

Una alta

Sincera sa fiu deja m-am plictisit de starea de tensiune in care ma aflu de aproximativ 7 luni de zile. Ba cu invatatu', ba cu bacu', ba cu Brasovu',ba cu facultatea, ba cu admiterea. Dupa ce ca abia trecusem peste toata depresia cu examenele de bac, acu a venit si admiterea, care nu e asa simpla credeti-ma.
Ma pis pe ele. Maine plec la mare.

Trebuie sa recunosc ca de cand s-a terminat liceul - pentru mine de tot muahaha- nu am avut prea mult timp liber, pentru ca eram deja ocupata cu timpul liber. Adica n-am facut nimic constructiv frate, simt ca parca nici nu m-as fii distrat deloc, dar in realitate s-a intamplat contrariul. Totusi asa ma simt. Am timp liber si asta imi ocupa tot timpul.
Neaparat trebuie sa ma gandesc la cateva chestii care sa le fac. E ca si cum n-as avea nici un program si nu sunt deloc obijnuita cu asta: juma de an eram la scoala, juma de an munceam. N-am nici timp sa ma angajez acum, cu admiterea asta proasta. trebuie sa mai fac cel putin 2 drumuri la Brasov, si daca ma angajez undeva n-am cum. Ma simt aiurea.
Nu sunt prea entuziasmata ca plec la mare, pentru ca voi sta la matusa-mea in Constanta, si nah, nu e prea mare distractia. Oricum, e mai ok ca in Galati.
Nici nu stiu dc am postat, ma plictisesc. Ma duc sa-mi fac bagajul.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu