marți, 28 iulie 2009

Student am zis!

Da bah, am intrat unde am vrut, nu din prima oricum, am stat o saptamana pe lista de asteptare, am stat cu sufletul in gat asteptand sa-si retraga macar 15 hârletzi dosaru' sa pot intra, si deoarece cineva acolo sus ma iubeste am reusit sa intru la Univesitatea Transilvania, Asistenta Sociala, Brasov.

Si ma gandesc ca a fost destul de riscant sa-mi depun doar un dosar la o singura facultate si atat. Dar s-a meritat.

Bah da stii ce nu inteleg eu?
Adica inteleg in pizda masii, da nu-i corect frate, adica fii atent la combinatia asta, sunt singura persoana din tot anturajul meu de scursuri care a luat o nota mare la BAC (si printre singurii care au luat examenul din prima) si totusi is singura care a intrat la taxa dintre toti.
Restu sunt cu medii de 6,7 si ceva la buget teti. Adica las-o'n pula mea de treaba, ultimele gunoaie intra la buget si eu intru la taxa.
Si mai intru si printre ultimii la facultate, sunt a 8-a de la coada.

In sfarsit, la facultatea asta a contat 60% media anuala liceu si 40% media bac, si cum eu in liceu am fost problem child, si retardata aia de diriga-mea imi punea fix din varfu pulii si degeaba 6 la purtare in fiecare an, cred si eu ca am intrat la taxa.

Nu, da' acum serios, ma gandesc ca ii pui unui elev 6 la purtare, sau ma rog, scazi nota pana la 6 daca, nu stiu, iti da in cap, te scuipa, sparge geamuri prin scoala, adica anarhist d-ala mic. Nu ca aduce prea multe scutiri si tie nu-ti convine ca esti o frustrata sexuala, care te arunci de pe acoperisul caminului de filozofie de la Iasi ca te-nseala barbatu, futut-ti familia matii de femeie bolnava. Da, diriga-mea.

Adica stiu ca multi spun exagerand ca au un dirig/diriga tampit/a care nu intelege niciodata, care-i muist/a, ca e dus/a, dar nu teti, eu nu exagerez. Femeia aia e bolnava cu acte, si inca mai poate preda intr-un liceu, credeti-ma, mi-a fost diriginta, si asta doar sa va demonstrez cat de mult conteaza niste pile in Invatamant in mica si frumoasa noastra Romanie.

Oricum, is fericita ca am intrat macar, la taxa, la buget, numai conteaza, sunt acolo unde am vrut.

Revenind la faptul ca sunt in vacanta si n-am simtit deloc treaba asta pentru ca a inceput sa imi creasca un morcovel in cur inca din perioada BAC-ului si a avut o pozitie sedentara pana ieri, cand am aflat ca sunt studenta, am decis sa plec pe litoral cu cortuletzul, nu stiu daca voi ajunge in vama,pentru ca a devenit un loc infect, dar oricum, o sa am marea si plaja langa mine, iar in toamna voi avea zapada, muntii si aerul curat de Brasov.

Pentru ca nu voi mai ajunge pe acasa prea curand, va urez si voua, cititorilor fideli o vacanta placuta, poate ne-om vedea in august pe la Uzura.
Foram,boram.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu