marți, 7 iulie 2009

stres ba

Pai am terminat si bacu' (futu-l in gura) unde tocilara din mine a luat 9,27. Rezultatul l-am aflat prin padure la Tãlãsman, la un fest dubstep,dnb si mult mult psy, dupa ce am urcam un deal de 300 m ca sa am semnal. Si credeti-ma, am petrecut exact asa cum vroiam faptul ca am luat examenul BAC.
Dupa ce mi-am rupt capu' 2 seri acolo inclusiv cu locatarii din satuc, care au fost destul de amabili sa aduca 2 l de rachiu, care a pus in cap o padure intreaga (la dracu, si eu credeam ca cunosc oameni betivi), am ajuns in Galati inapoi si am afalt ca tre sa umblu toata luna asta cu admiterea la facultate.
Da, pentru cei ce nu stiu ca nu-s fideli blogului (nu stiti ce pierdeti), vreau sa intru la Sociologie si Asistenta sociala - Brasov, cadrul de asistenta. Imi place cand spun asta, ca putina lume stie ce-i aia.
In concluzie, vara asta pentru mine e compromisa, in primul rand ca nu voi avea bani, toti se duc pe facultate : dosar, drum, admitere,taxa,chirie etc. si in cazul fericit in care voi fii admisa, trebe sa-mi gasesc un loc de munca ca ai mei nu ma vor sponsoriza. Life's a bitch.
Sunt foarte dezamagita din cauza asta, imi propusesem ca vara asta sa fie una incendiara, si eu ma voi bucura de ea doar o luna.
E stres ba.

3 comentarii: