marți, 18 august 2009

Free party is not a crime!

Fusei si la Teknival, unde am forat (dansat) de pe 12 pana pe 16 cu galatenii. Este pentru prima oara cand merg la un free party de o asa amploare, si pot spune ca in nici un caz ultima oara. Zilele astea tocmai mi-au facut vara mai frumoasa. Degeaba am facut rost de poze, caci nu pot surprinde in totalitate cat de frumos era peisajul dimineata pe racoare, culorile fosforescete ce ieseau din ceata noptii, iarba de un verde crud si toata atmosfera si buna dispozitie a foratorilor de acolo.


Cat am stat eu au fost amplasate 5 scene, multi basi si multi watzi, multa lume, multi francezi, olandezi, italieni si multi romani. Da, stiu, toti cei care au venit fara masina au urat din tot sufletul drumul spre poienita in care era amplasat tot, dar spuneti voi, nu s-a meritat?


Cel mai mult mi-a placut balciul, unde se facea karaoke (da, am cantat si eu chiar Rythm is a dancer si Dancing with myself - cam atat de bine eram). Nici macar nu stiu de unde erau astia, da' ma simteam ca-n vama, tekni-vama. Si ce daca era barmanul travestit? Acolo unde erau sobolanii aia la murat in formol mi-am facut veacu. Cand faceam capatul ma mutam la cortul de circ, unde ma apucam sa forez pana dimineata si tot asa.








da, in borcanase erau sobolani. marfa, nu?









Un singur lucru n-am inteles. Ce era cu minimal-tech'u ala de la cortul portocaliu? Stiu ca intr-o seara bagasera baietii dark psy. Dar..minimal?


Ca o mica concluzie, a fost marfa la teknival 2009, si ca sa citez de pe un stegulet :

You take our speakers, We tek your life!

Un comentariu: