miercuri, 5 august 2009

Afara cu vamaiotii

Atatea zvonuri in sus si in jos, cum ca Vama s-a schimbat, cum ca e un loc plin de cocalari, cum ca toti si-au inchiriat plaja, cum ca preturile au sarit in aer, etc etc s-au dovedit a fii adevarate.

Da, Vama Veche e mai rau ca Mamaia, Costinesti, Eforie, si alt loc atragator de turisti cretini, care au auzit ca in Vama sunt sataniste care se fut hardcore si droguri moca, si cum sunt toti cocalarii in cautare de senzatii tari, in weekend se muta la capatu' tarii sa bea cocktail din Expirat, pe plaja inchiriata de acelasi club.

Adica, nu ma-ntelege gresit, nu orice vamaiot poa' sa stea pe plaja din fata clubului la umbra prelatelor si umbrelutzelor. Tre' sa-ti iei nene sezlong, si acum, numai sunt sezlonguri, sunt paturi de lemn cu perne jegoase, pe care platesti 30 lei sa-ti pui curu de cocalar pe ele toata ziua. Chicks dig it.

Si, daca cumva iti iei o berica, un vinut de la magazin si te duci cu ea ca tot vamaiotu' sa bei pe o bancutza (din expirat), esti dat instantaneu afara, ca doar ce, nu faci consumatie de la bar, nu? Si asa e la fiecare terasa.
Expiratul e plin de cocalari, dar e ok, ca e fix la capatul Vamii, partea proasta e ca ajung si prin Stuf. Am fost intreabata (in Vama, retineti) daca pot sa mananc cu pierce-ul in buza. Frate, sunteti in pula mea peste tot?? Plec din orasul meu plin de râtani idioti in Vama Veche ca sa dau de aceiasi cretini lipsiti de neuroni?
Nu o sa incep ca s-a stricat vama, ca bla bla. Vama Veche numai e aceasi de 3-4 ani. La asta s-a ajuns, ca singurul lucru care a ramas neschimbat sa fie muzica.

Da, m-am distrat, am cunoscut si alta lume ok, mi-am facut capatul in fiecare seara, dar prefer sa plec de acum la toate party-urile goa de la mama dracu decat sa mai calc in cocleala de cocalari din Vama Veche.
Ne vedem deci la Uzura.

8 comentarii:

  1. Ti-am aprobat articolul la noi pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Catalin, ideea e ca s-a dus pe pula micutza vama. esti chiar atat de idiot?

    RăspundețiȘtergere
  3. Vama mai e bună doar pentru nostalgici şi cocalari, da. Folkişti şi clubberi. Punkerii şi hipioţii s-au cărat demult. În Expirat poţi să intri cu băutură, cu condiţia să nu fie sâmbătă. Goblin iar e fain din când în când. Oricum, ideea e să fii mereu cu un pas înaintea majorităţii, nu? Să dai tonul. Altfel intri în mainstream, o dai în cocălăreală. Şi cealaltă idee e să-i iubeşti pe toţi, indiferent de ORICE.
    Ne vedem deci la teknival.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta stiu si o stiu poate dinainte sa fi aflat tu de existenta vamii... nu de alta dar am copilarit acolo, fiind crescut in constanta. Dar asta e alta poveste. "The point is" era in loc de "zi-mi ceva nou..." pentru ca toata lumea numai despre asta vorbeste si desi exista alternative tot in vama se duc.

    Si daca tu ai de a face cu idioti nu inseamna ca toata lumea este asa; mai ales cand nu stii cu cine vorbesti.

    Dar hai ca m-am carat de aici ca poate vrei sa ramai in linistea ta singura. :P
    Cele bune si chill...

    RăspundețiȘtergere
  5. scuze dar va aud pe toti vorbind de vama ...cand ati fost voi frumosi si dragalasi razesi prima oara in vama ? innebunesc cand aud orice new-age-kid ajuns in pragul majoratului ca vama nu mai e ce-a fost ... nu ma laud cu faptul ca eu prin 96 deja miroseam algele si vedeam 90% din oamenii de acolo dezbracati ... ca acolo am vazut prima pizda ... sunt dezgustat ca prin toate viralele gen mircea toma si "magicul stufstock" se plang toti copii transformati peste noapte in adevarati aparatori ai anti-mainstream ca s-a futut vama ... normal ca s-a futut . ia nu mai mergeti voi cativa ani si ajunge ca-n anii 90 ... dar nu! urlati ca-i de cacat dar in fiecare an mergeti in aceeasi buda ... mi-e sila !

    RăspundețiȘtergere
  6. mama, extraordinar tre' sa ai peste 20 de ani de stat si copilarit in vama ca sa poti sa-ti dai cu parerea nene. Mi se pare absout normal sa ajungi la niste concluzii cu timpul,mai ales ca spre deosebire de altii chiar realizezi cate una alta. New-age-kid-u din mine se pisa pe impresiile voastre de vamaioti adevarati care au impresia ca pentru simplu fapt ca au mai multi ani in curu' lor inseamna ca restul sunt niste incompetenti ca ajung(in mod normal) la unele concluzii la aceasi varsta la care le-au realizat ei. Parol.

    Catalin, poate ar fii trebuit sa inteleg tot ce ai scris dupa din prima. Vai, cum de nu am realizat doar din : And the point is..?

    andrei,ba da, te lauzi. Si tu poate la 18 ani aveai, la fel ca copii astia,speranta ca vei gasii acelasi loc in care te-ai distrat acum un an doi, pentru ca e o atitudine potrivita pentru un copil. Chiar si aceea de a fii aparatori anti-mainstream. Chill.

    RăspundețiȘtergere
  7. da-va-n pula mea, mainstream "rulz" !

    RăspundețiȘtergere