marți, 30 iunie 2009

Roc

Da da da!
Is foarte foarte fericita ca nu am tocit 1 an intreg la istorie, una din materiile mele preferate, pentru ca mi-a picat un subiect care am stiut sa il fac in totalitate. Fara sa copii..ca altii, nu dam nume. Fiecare pe branza lui.

roc.

Maine mai am probla la sociologie, o alta preferata de-a mea, pentru ca intentionez sa dau mai departe in cadrul stiintelor sociale, respectiv Asistenta Sociala - Brasov. Si gata cu probele scrise.

Ceva mai nou, nu stiu, pentru ca nu am timp de interactiuni sociale, because i have to be home by 8. To study (*caugh* tocilara). Asa ca spuneti-mi voi mie.

Da, am toate motivele sa fiu fericita, desi pe alte planuri is la gunoi, pentru ca mi-am focalizat toata energia asupra reusitei la examen. Si inca nu s-a terminat.
Am realizat ca bacu' e ca o tigara. Te termina incet, da sigur. Dar pe de o alta parte si el, la fel se termina : incet da' sigur teti. *evil laugh*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu