luni, 4 mai 2009

cuburestence stroape

Da. M-am intors dezgustata din Vama Veche, din cauza ploii, cladirilor, asfaltului, dar nu mai dezgustata decat lumea de acolo.
Urasc capitala, urasc oamenii din ea care nu au timp nici sa se uite la ei da'poi la altii, urasc circulatia de acolo dar cel mai mult si cel mai mult urasc bucurestencele proaste.
Amu nu-i bai, ca urasc mai toate fetele, da' parca cele din Bucuresti ma fac sa imi arunc toate lanturile mâniei si sa le lovesc cu botul metalic al bocancului meu direct in dinti.
Mi se pare absoult penibil sa vorbesti tu, ca fata, cu alta fata, cu "frate".
Ba chiar urasc si vorba "frate" din cauza lor.
Urasc accentul lor, mai ales daca improshca din gura lor mica si firava numai cacat. Urasc barfa de bucurestence.
Pentru fata banala bucuresteanca, eventual aia care se duce la partiuri tari prin Bucuresti (ce pula mea cauta alea in Vama?), o sa observi stand in autocar in drum spre constanta, niste fete bucurestence care s-au gandit dupa ce au stat 3 zile in Vama sa isi impartaseasca impresiile care locu le-a lasat, tipand in gura mare - ca sa auda mai toti - cat de bete au fost tot uichendu, cat de moarte si drogate, si ce prosti is aia care nu au stat cu ele, si ce prosti is aia care au stat, ca le-au cam enervat, si in general, cam cat de prosti sunt mai toti cu exceptia lor si ce cul is ele ca stau in Bucuresti, "te-n cãcat".

Da, deci, urasc Bucurestiul. Urasc, in mare, si oamenii din el.
Urasc oamenii care se duc la Bucuresti la facultate si se intorc cu accentu' ala antipatic.
Il urasc pe Virus din Galati ca are accentu ala dupa ce a stat 3 luni in vama....hai coae..ce pula mea? Va dati seama cum facea daca statea 3 luni in Bucuresti?
Urasc oamenii din Bucuresti pentru ca majoritatea sunt niste tristi, niste ratati, niste fraieri, fetele bubuie de proaste si cel mai mult ii urasc ca in ciuda tuturor, au impresia ca sunt superiori.

Incep sa am impresia ca exista un loc pe lumea asta in care oamenii is mai retardati ca in Galati. Nu toti, dar majoritatea..si stii cum e, majoritatea decide.

Cu astea fiind spuse, sa revenim la persoana mea.
Nimic nou sub soare, caci am stat pe ploaie cu cortu' la mare.

Mi-am scos cele 3 dreduri pentru ca m-am saturat sa tot explic ca:
nu-s de lana, ca nu mai pot fi desfacute, ca sunt extensii, ca e par sintetic si ca nu e a meu, cum fac baie, cum mananc, cum dorm, ca nu pot sa le pieptan, ca nu le scot seara si le pun la loc dimineata, ca pot sa ma scarpin in cap siiiiiiiiiiiii... sa SOCHEZ cu faptul ca daca vreau sa le dau jos trebuie sa le tai de unde incep, adica de la radacina.
In toata saptamana asta cat le-am avut (sau 2?!?) macar nu am mai fost facuta emo de catre puhoi.

Luna asta imi propun sa invat cat de cat pentru examenul de BAC. Nu o sa fie nici o greva, va asigur, pentru ca n-am eu norocul sa scap de greu. Asa ca dupa o luna de pauza si distractie incepe munca intelectuala masiva de care nu imi era deloc dor.
Sunt sub presiune, asa ca nu ma supara.
Over and out.

Un comentariu:

  1. Bine ca nu am citit pe un site gen youtube...multe vorbe dulci adresate "moldovenilor".O eticheta foarte placuta...Se zice ca noi avem un accent de tot cacatul,ca suntem betivi,de fapt...suntem pleava societatii(dupa unguri,desigur...care sincer sa fiu...nici nu cred ca le pasa ca s-au nascut pe un "alt pamant",dar hai sa dam mana cu mana si sa bem)...Cu totii criticam dar nu avem curajul sa ne uitam in oglinda si sa ne gasim defectele."Imi voi taia venele" ca un emo ce "voi deveni" si apoi tai pe oricine are curaj sa afirme ca sunt "diferit"...apoi sa vad nu avem acelasi sange?Apai domnii bucuresteni si madamele mandre ar trebui sa gandeasca putin logic..tarani sunt ei..de fapt oi!Un pic de istorie nu ar strica...doar asa se afle pentru cultura lor generala cum a fost "infiintat" acest maiestuos "Bucuresti",ca deh...s-au nascut toti in apartamente sau in masini...pana una alta mergeti "pa metrou" si respect celor din bucuresti care merita atentia.

    RăspundețiȘtergere