joi, 28 mai 2009

Variante, alea alea..

Ma bucur ca desi nu postez nimic, lumea intra totusi p'aci cautandu-ma pe gugãl. Pot spune ca saptamana asta am facut non stop variante pentru BAC, pentru ca sunt o tocilara disperata. Disperata sa plec de aici mai corect. Iau bacu, plec de aici. Simplu.
M-am distrat aseara uitandu-ma la finala, a fost un meci adevarat, fotbal profesionist in adevaratul sens al cuvantului, si dupa am petrecut cu rocarii prin abisuri.
Ceva probleme nu am decat cu ai mei, care cred in continuare ca nu o sa ajung nicaieri si nu o sa iau examenul si ca o sa ajung sa matur strazile, parere care desi am incercat sa le-o schimb in decursul ultimilori ani, a ramas aceeasi, repetandu-se ca o placa stricata de pe un vinil.
Nu stiu ce sa scriu, aici intru doar cand ma plictisesc. Si cand ma plictisesc cu adevarat incep sa citesc ce scriu altii, iar cand ma plictisesc puternic incep sa le las comentarii. Asa ca nu va asteptati la cine stie ce de la postul asta.
Over and out.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu