sâmbătă, 16 mai 2009

Review

Si ce-am mai facut saptamana asta intrebi?
Pai, iti pot spune ca a fost o saptamana data dracu, o saptamana plina de intamplari FOARTE ciudate si nu am cum sau de ce, sa explic pe aici, de asta nici n-am postat nimic. Saptamana asta m-am confruntat cu trecutul, prezentul si inexplicabil si cu viitorul, care apropo, suna bine.Dar sa lasam asta la o parte, ca oricum as explica n-ar intelege nimeni si sa revenim cu picioarele pe pamant, si cu burta pe carte deoarece, desi mi-am propus sa rup cu invatatu', n-am facut o pula. Si cica dau bacu'.
In fine, astept cu nerabdare sa treaca si luna asta, sa treaca si bacu' pentru mine, sa trec si eu dupa cu bacu' sa plec la mare si sa scap de labareala asta, ca numai suport, prea mult stres si eu arat si ma simt ca o bomba care ticãie.
Pot spune ca mi-am refacut si consolidat relatiile cu toti..ma rog, aproape cu toti membrii familiei Ave, lucru de care sunt foarte mandra pentru ca, dupa examenu asta- futu-i examenu masii- plec din Galati spre alte orase si sper sa numai vin aici decat sa-i vizitez pe ai mei de sarbatori, ca alt motiv n-as avea sa stau aici si sa ma sufoc in marea de cocalari care rad de tine ca ai un amarat de cercel in buza. hã, hã, hã ce tãran borât esti.
Altceva nou nimic pentru ca toate planurile care mi le fac stau agatate de BAC. Stiu, stiu ca v-am omorat cu cel bac, stiu si ca nu e greu stiu ca o sa-l si iau, vreau doar sa se termine mai repede, pentru ca numai supooort stresul.

Ne mai auzim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu