miercuri, 3 iunie 2009

Ceva mai nou..

  • Tata nu vorbeste cu mine de o saptamana
  • Am terminat de invatat materia la istorie si sociologie
  • Maine ma apuc de romana..grrrr
  • Am dat simulare la engleza. Am luat 9.50
  • Saptamana viitoare dau la sport
  • Sunt isterica
  • Nervoasa, stresata
  • Paranoica
  • Nu mai am pofta de mancare
  • Imi merge foarte prost pe plan sentimental
  • Horoscopul meu mananca cacat
  • Nu dorm
  • Abia astept sa se termine..
  • totusi, de ce nu vorbeste cu mine?

2 comentarii:

  1. Salutare. Observ ca esti nervoasa si stresata. Am o intrebare pentru tine. Iti place viata? Daca da, atunci fa o schimbare. Gandeste pozitiv.
    Viata e frumoasa numai celor optimisti.
    rebelu.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place viata, numai ca nu-mi place sa o traiesc laga oamenii din jurul meu, si marea schimbare o astept, o sa vina intr-o luna, nu te ingrijora, sunt prea ambitioasa sa fiu pesimista:)

    RăspundețiȘtergere