joi, 25 iunie 2009

Kuka Fest


Am asteptat mult timp sa primec pozele, ca sa iasa un post bun. Si in sfarsit am facut rost de toate, de inspiratie, de voie buna, si uite-ne la padure, la Kuka Fest, un mare cantonament ce a tinut pentru mine aproape 2 zile interminabile, pline de luminite, ganganii, frig si multa multa multa multa muzica psy.
Intr-o poienita grozava, am gasit cele mai frumoase decoratiuni, si desi scena inca nu era amplasata, prevedeam o seara minunata. Ne-am infipt frumos in bericica, si am ajutat baietii cu decoratiunile, fara sa ne dam seama ca deja seara a venit.
Cam asa arata dimineata cand am ajuns tot si cel mai mult m-a impresionat decoratiunea:






La neon, toate decoratiile si toata munca noastra, cat de infirma, s-au vazut mirific. Ne simteam parca nu mai eram in locul de dimineata, ci intr-un loc cu totul diferit.






Si a inceput distractia. Mai mult de frig, mai mult de somn, am dansat si ne-am distrat toti pana a 2-a zi la 9 a.m, si desi organizatorii au ales sa plece, noi ne-am distrat inca o zi in aceasi poienita grozava, si parca iar aveam impresia ca suntem in alt loc, pentru ca totul arata foarte diferit fata de seara trecuta.




A fost un weekend grozav, un weekend in care am uitat toti de noi, de probleme, de griji, si ne-am distrat pe muzica buna, am stat in jurul focului, am ras si am avut voie buna. A fost weekendul inainte de BAC. Si dupa BAC, se va mai organiza inca un fest, tot la padure, dar locatia va fii anuntata cu 48 h inainte.




Big ups!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu