marți, 14 aprilie 2009

Ceva mai nou

M-am impacat cu prietenul meu. M-a prostit si de data asta. Nu prea avem noi certuri conjugale, pot numara vro 3-4 in decurs de un an si jumatate aproape, da' si cand apar tin mult, si e aiurea.

Imi place relatia asta, mi se intampla numai lucruri ciudate, mai mult hilare. Mi se intampla de multe ori sa ne intrebe lumea daca suntem frati, pentru ca suntem amandoi blonzi cu tenul si ochii deschisi si noi sa facem misto de ei le spunem ca da, si dupa ne sarutam in fata lor. Ar trebuii sa le vedeti reactia lol. Imi place sa fac misto de cocalari, ca am impresia ca si ei fac misto de mine cand ma intreaba daca pot sa mananc cu cercei in buza sau cand ma fac emo sau panchista pe strada.

Zilele trecute un cocalar ne-a oprit pe strada si ne-a intrebat :"speak english?". "Swedish?" si noi: "YA!". Nu am mai stat la vorbe ca sigur vroia sa ne intrebe daca putem sa mancam cu pierceurile alea in gura, in engleza. 

Vacanta asta a fost distractiva, si inca nu s-a terminat. Nu mi-am propus ce sa fac inca de paste. Bine, imi propun ca toata lumea sa biau sa petrec, dar inca nu stiu unde. Nu ma mai duc la biserica in nici un caz, data trecuta eram bucati toti si faceam scandal in timpu slujbei, bine nu exagerat, dar orice e exagerat pana la urma in timpul unei slujbe la biserica. Si nici sa iti sara in cap o masa de oameni in frunte cu preotu' nu e ok.

Fuck 'em, I'm not a religious person anyway, si nici macar una cu bun simt, ca tot venii vorba.

Cam atat. Ma duc sa-mi pun extensii si sa-mi fac 3 dreduri dupa aia ca-i moca. Ce..numai frate-miu sa aiba? Representing fam. dredverescu, aye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu