miercuri, 1 aprilie 2009

Old and gold

Ma gandeam cum o sa fie generatia noastra la batranete. De fapt nu, nu generatia noastra, mai bine zic anturajul meu.
'Intamplarea' face sa cunosc numai penali si scursuri ale societatii, dar stii cum se zice, cine se aseamana se aduna! Sunt cu totii persoane speciale pentru mine, alaturi de care imi petrec majoritatea timpului, desi mai toti o sa ajunga la alcoolicii anonimi si restul pana la varsta de 30 de ani nu o sa mai aiba un neuron de ars cu toate ierburile si pastilele bagate in ei. Cu totii suntem "copii-problemã", cu totii suntem oaia neagra a familiei si in unele cazuri nici nu putem spune ca avem o "familie"- in adevaratul sens al cuvantului.
Te-ai gandit vreodata cum ai sa fii tu la batranete? Eu ma gandesc tot timpul. Sau cand intalnesc o persoana mai ciudata incerc sa imi imaginez cum o sa arate ea la batranete.
Vad tot felu de mosi, inclusiv bunica-mea, care mor de plictiseala la propriu. Stau toata ziua si se uita la televizor pe OTV sau stau pe scara blocului sau la geam si vad ce mai e nou, si de plictiseala se leaga de copii mici. Pleaca dimineata la ora 7 dimineata pana in Billa sau in orice piata, indiferent daca fac cumparaturi sau nu. Duminica se duc negresit la biserica. Sau la cimitir. Si e chiar trist.
Eu cred ca noi, tinerii, o sa fim niste batranei foarte tari. Nu o sa ajungem sa stam pe scara sau la geam toata ziua sa ascultam pe la usi sau prin autobuze cum fac mosii de azi din generatia comunista. Nu, noi o sa avem Internet. Iti dai seama ce tare ar fii daca batranii de azi si-ar pune internet? Deja imi imaginez conturi pe hi5.
Eu nu cred ca generatia noastra o sa se plictiseasca la batranete. Cred ca tehnologia o sa avanseze foarte mult in 40 de ani si o sa ne permita sa ne umplem timpul nostru de pensionari intr-un mod placut. Imi si imaginez toti prietenii mei rochisti, cu tatuajele lor si pierce-urile, cu creasta alba, cu bastonul in mana si cu lulica in alta, distrandu-se in cluburi special amenajate pentru batranei. Si cand o sa iasa pe strada sa borfaie adolescentii zicandu-le "pe vremea mea, erau doar 4 magazine de droguri legale, si tot ne descurcam, nu ca acuma, voi tinerii, n-aveti respect pentru cei in varsta, luavar dracu!" ...
O sa fie frumos... cred ca lumea o sa se schimbe mult. Deja toata lumea si-a dat seama ca biserica e o forma de manipulare in masa. Deja toti copii de 15 ani au o mentalitate mult mai dezvoltata si isi pot da seama de foarte multe lucruri. Eu la 15 ani, sau mai bine zis, pe vremea mea ( lol) ma jucam cu pizda-n tãranã, pardon d-expresie, dar e adevarat. Fetele de 15 ani de acum, deja stiu multe chestii care eu le-am realizat foarte foarte tarziu. Smecherii copii din ziua de azi, n-am ce zice.
O sa fie frumos, si sper doar sa prind zilele minunate ale batranetii, stand la povesti cu nepoteii.

Un comentariu:

  1. Adevar graiesti!
    Apai sincer generatia noua, we call it, digital natives :>

    RăspundețiȘtergere