joi, 23 aprilie 2009

coco?

Inca o saptamana de vacanta pentru mine - traiasca zilele liceului. Vacanta asta tin sa zic ca habar n-am ce am facut. Imi propusesem sa imi invat restu' de lectii pentru BAC, dar am gasit alte treburi mult mai distractive.
Am ramas pana la urma in Galati, am admirat palmierii, am admirat faleza, am admirat oamenii, desi ei nu m-au admirat pe mine.
Am ascuns realitatea dupa un nor de fum.
Vacanta asta nu stiu ce am facut. Sunt seri si dimineti si zile in care, efectiv, nu-mi amintesc ce am facut. Trebuie neaparat sa ma apuc de citit, asa imi mai revin.
Am vazt un film Surfs'up, o animatie - imi plac desenele - si m-am identificat cu gaina din film hehe. Am stat si am meditat putin la toate chestiile din jur si am ajuns la concluzia ca trebuie sa fii mai relaxat cand vine un val mare, ca oricum te va lovii, toata filozofia constand de fapt in modul in care primesti tu valul. Adica chiar daca esti agitat, sau relaxat, prin acelasi cacat te scalzi, si atunci, de ce sa te mai complici. Just go with the flow.
La asta ma gandesc cand ma enervez. Si se intampla destul de des. Nu prea are efect momentan, dar sper ca odata cu timpul sa ma pot controla.
So I'm gonna sit back and enjoy the ride...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu