luni, 27 aprilie 2009

futai cu malai de 1 mai.

Atatea certuri, monotonie si stres merita o vacanta, in care voi pleca eu, nu ele. Pe ele le voi lasa acasa la ai mei, ca sa nu-mi simta lipsa.
Joi plec la mare, la soare, in Vama Veche, fara prea multi bani ca-i saracie, cu plicu de spais, si cu marele cort, daca mai am timp sa-l cumpar. Astept ziua asta de cel putin 8 luni de frig, ploi si zapada, pentru ca gandul de a merge de 1 mai in Vama ma incalzea, si de asta vreau sa fie totul perfect. Si ca de obicei, cand vreau sa fac ceva sa iasa bine, ajung sa enervez pe toata lumea din jur si eu sa ma stresez. Tare.
Deci sunt inca borfaita cu pregatirile de plecare. Si tin sa anunt ca m-am saturat, si ca o sa-mi bag la naiba in puii mei ceva in pregatiri, si o sa plec cu stopu' si o sa ajung in vama la 10 seara, nu o sa am nici cazare, nici cort dupa mine, si o sa stau ca rocaru' si o sa ma lipesc eu de ceva eventual, sunt sigura. Ca altfel ajung sa am o criza de nervi ca nu mai e un loc de rezervat in toata vama aia, ca numai sunt maxi taxi fara rezervare, cu trenu nu stiu ce...in fine..stiu ca nu o sa intelegeti mai nimic din postu' asta da-i o chestie care ma roade de sambata.

A da, persoanele - de fapt persoana care spus ca nu merge de 1 mai in vama veche, ca ea nu au spirit de turma etc, etc. nu stie ce piere. Si daca ma duc cu "turma" asta inseamna ca tre' sa fac ce face si ea? Pai coae, toata viata ai sa faci parte dintr-o turma, da asta nu inseamna ai aceasi conceptie ca si turma, poate esti oaia neagra. In fine..ca sa inchei, ca ma grabesc sa ajung la scoala, spun doar ca as vrea sa inteleg o persoana care desi ii place sa se distreze la mare, nu vine, din cauza efectului de turma. Grrr

Un comentariu: