vineri, 3 aprilie 2009

Legalize it!


Traim intr-o tara cu probleme financiare.
Traim intr-o tara care moare fara sperare.
Traim intr-o tara lipsita de solutii,
Iar cand e vorba de droguri nici nu mai incap discutii.
Hei dle. prim-ministru, dati-mi un raspuns,
Pentru ca tot ce se intampla-n jurul meu e un abuz
La coltul strazii mele sunt prea multi copii desculti
Iar la butic totul e expirat, vechi si de demult

Era sa ajung sa fiu vreo 15 ani incarcerat
Din cauza la vreo 15 grame de cannabis de cacat.
In timp ce voi nenumarate banci ati falimentat
La fel de ilegal ca mine numai ca voi erati bazati.
M-am saturat sa fiu catalogat drept criminal
Pentru ca am fumat un joint mi s-a facut dosar penal
Cannabisul e de la Jah si este foarte natural
Asa ca nu vad de ce nu ar fi si la noi legal.

Lagaliza-ha-ha-hati
Si nu mai criticatiIar daca nu cunoasteti, va rog frumos fumati
Adopta-ha-ha-hati
Legile din veci si dati-ne
Drumul ca sa fumam in pace ce Dumnezeu ne-a dat

Voi v-ati gandit la riscurile ce si le-asuma pustanii
Cumparand iarba din strada de la tot felul de golani
Dupa stim cu totii nu e pe gratis, e pe bani
Daca nu e pe datorie si o sa-i dai atunci cand ai.
Daca n-ai vai vai, de capul tau
Dealerii din strada sunt gata oricand sa-ti faca rau
Guvernu, ei nu te-ajuta, ei pun belea pe capul tau
In loc sa tolereze iarba ei te baga la bulau.
De ce nu legalizati si preluati controlul
Faceti un raion cu iarba cum e cu tutun si cu alcool
Asigurati calitatea de tetrahidrocannabinol
In felul asta as deveni si eu un simplu consumator.

Imagineaza-ti cum ar fi dac-ar fi cannabisul legal
S-avem zeci de milioane de turisti anual
S-ar creea sute de mii de locuri de munca usoara
Munca beneficiara pentru buget, pentru tara
Nivelul de trai ar creste la o scara superioara
Hotelurile ar fi pline pe timp de iarna sau timp de vara
Orice club sau discoteca ar fi full seara de seara
Iar eu varza tot timpul la gradina de vara!

----------------------------------------------------------------
Pacha Man - Legalize it!




Mai e de zis ceva?

2 comentarii:

  1. da ! don't legalize it ! o sa-ti treaca .. odata cu teribilismu' asa e vremea acuma... e un moft !

    RăspundețiȘtergere
  2. ai putea sa ma convingi tu sa-mi treaca in loc sa ma faci teribilista, ce zici?:)

    RăspundețiȘtergere