sâmbătă, 18 aprilie 2009

Palmierii

Era sa cad de pe scaunu' din autobuz ,in care am calatorit fraudulos, cand am ajuns pe la Casa de Cultura si am vazut plantati, in loc de trandafiri, fix in mijlocu strazii....PALMIERI.
Domnu' primar , eu inteleg nene ca vrei sa numai fure galateanu' sau tziganu' trandafirii si panselutele plantate cu grija colea intre masini, da' laso-n doamne iarta-ma plantezi palmieri.
Pai ce treaba are Gl-ul cu palmierii, adica inteleg - e oras-port, maritim, alea-alea, mai bine puneai o statuie cu o ancora ceva, domnu' primar. Va ajungea si mai ieftin decat palmierii.
Si pe langa faptu ca-i criza si ca mai sunt si scumpi palmierii, sa va spun o chestie destul de trista: nici macar in Constanta nu au rezistat pomii astia exotici, au murit dupa primul sezon. Si nu ca nu ar fii romanu' civilizat, ci din cauza climei. E bataie de joc pe fata cand arunci asa banii, nu ca nu s-ar arunca si pe florile alea banii, da' ne iei de prosti cand pui direct palmieru in mijlocu' Galatiului.
Nu sunt de acord cu palmierii. Nici macar nu arata bine, arata ca sula-n dodoasca, si n-au absoult nici o treaba cu specificul orasului galatean.
Over and out.

*am uitat sa mai spun si efectul nociv pe care-l are combinatul asupra palmierilor, dar o sa fac asta alta data.

Un comentariu:

  1. Si eu am vazut abia ieri palmierii! Am zis ca nu e adevarat ce se intampla ... Parca era criza economica dar vad ca avem bani de palmieri...

    RăspundețiȘtergere