marți, 24 martie 2009

Amintiri din copilarie

E greu sa incep, pentru ca nu stiu cum, in primul rand, si in al doilea pentru ca sunt atat de socata, inca, ca s-a deschis Mea Nox-ul (sau mai bine zis redeschis pentru ca e acelasi cacat cu alt nume).
Baru', bodega in care mi-am facut veacu 2 veri la rand pana cand s-a inchis, e din nou cu portile deschise, pare mult mai spatios, la baie nu mai e mirosu de borala si pisat, si nici inauntru nu mai e mirosu infect de bolnav. I kinda miss those. *sad face*.
Oooooricum, mi-am reamintit de multe chestii, de multe persoane, de multe betii, de multe dureri de cap de la headbang, de multi penali si multe penale. Am stat si am baut 2 beri, la "masa mea" pentru ca acolo obijnuiam sa stau de obicei cu satanista de Narcisa - miss u girl - si sa stam cu o bere in fata vro 6 ore fara sa ne zica nimeni absolut nimic, pana cand venea lumea, deci bautura moca.
Si cum nu am mai baut de mult alcool pentru ca...cum sa o zic?...am descoperit cum sa te ametesti bine fara sa te doara capu a 2-a zi..aaaaasa, am plecat de acolo paleta (am precizat ca doar de la 2 beri?), and it was kinda fun...
Am cautat chiar si pozele cu vechiul Nox, o sa le uploadez la sfarsit.
Incepe sa-mi placa iar orasul meu.

Siiiii stiu ca nu e frumos sa te lauzi, dar, am luat pentru prima oara in viata mea un 10 la matematica!!!!
Poate nu vi se pare cine stie ce chestie, dar pentru mine e o mare realizare, pentru ca niciodata in viata asta nu am avut treaba cu matematica, fizica, chimia, si toate chestiile care se aduna si se scad si .....in general, sa lucrez eu cu cifre...never.
Drept urmare, nici in primara (cand toata lumea are 10 la mate si premiul intai) , nici in generala si nici dupa 4 ani de liceu ( 4 daca il pun la socoteala si pe ala de la sf maria), abia in al 5-lea an de liceu, semestrul II, am reusit sa iau 10 la matematica.
*Mesaj pentru tata, care intotdeauna ai ras de mine ca nu le am cu matematica si ai spus ca niciodata nu o sa reusesc nimic in materia asta : suck on that!!! Voi pune lucrarea in rama in dormitorul tau mwhahahah.
... yeah, I've got issues.

Ma simt mai bine acum.


Asa, ziceam de poze. Am cautat prin colturile ascunse ale contului meu de photobucket si am gasit poze cu mine mititica la doar 14 anisori, mini-ave satanista careia ii placea viata. Si Jamaica la 1/2L.

-> nu stiu unde ma uitam, dar cert e ca ma uitam stramb! -> yup. asa aratam odata.. aveam fularul cu Otelul la gat hehe.


Si acum niste pozilici vechi cu fostul Nox. You've just gotta love it!






Un comentariu:

  1. Frate ce fel era inainte in Nox. Ce viata! Mi-am petrecut copilaria acolo! De la 12 ani frate!
    Acuma se cheama Taverna Dinogetia. E putin schimbat oricum. Dar eu inca ma bucur ca s-a redeschis.

    RăspundețiȘtergere