joi, 19 martie 2009

Tic Tac

De cand m-am mutat de acasa, sunt mult mai relaxata, nu ii mai am pe ai mei care sa ma borfaie non stop, pe taicamiu care sa-mi spuna ca nimic nu e al meu din casa lui, mama nu mai e prin preajma sa tipe cand e beata, si nu mai aud muzica lu frate-miu cand dorm. Nici nu e de mirare ca am ajuns sa am probleme cu nervii. Am o familie destul de ciudata si chiar daca nu aratam asta, ne iubim unii pe altii...cred.
Revenind, nu mai am deci cu cine sa ma mai cert. Si simt ca energia asta negativa care s-a adunat in mine trebuie sa iasa, dar nu gaseste un moment potrivit. De exemplu, ieri incercam sa bag un ac in ata sa-mi cos o chestie, si nu nimeream.......si nu nimeream......si nu nimeream....si vreau sa zic ca in urmatoru moment am explodat! Si sunt atatea mici motive care ma termina, si uite asa fac din tantar armasar.
Trebuie sa gasesc un mod in care sa elimin stresul, si asta repede!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu