duminică, 8 martie 2009

Vibratii

Ca ma aprobati sau nu, muzica care o asculta cineva spune mult despre persoana respectiva. Te caracterizeaza. Nu inteleg cum unii asculta doar un singur gen de muzica, o singura formatie, sau formatii care se axeaza pe acelasi gen.
Oricum nu e adevarat. Nu exista persoana aia. Poate asa afirma, dar sigur asculta si alte chestii. Nu ai cum sa evoluezi altfel, daca te limitezi, din orice punct de vedere, nu numai a preferintelor muzicale. N-are cum sa nu-ti placa o melodie care se cunoaste frate ca e lucrata la ea, ca e sclipirea de geniu ascunsa dupa notele muzicale, indiferent de genul pe care il reprezinta.

Mie intotdeauna mi-a placut bassu'. Basu' si cu toba mare. Poate asta e si motivul principal pentru care imi place fotbalul si am calcat pe stadion. Bine, nu-s cea mai microbista, dar a fii suporter te face sa descoperi de ce niste oameni adulti, in toata firea, alearga dupa o minge timp de 2 ore. Cantecul, tobele, vibratia, suspansul, terenul, gardul, toate ma fac sa tresar numai cand ma gandesc, ma face sa o iar razna si sa ma arunc pe gard indiferent daca de bucurie sau in semn de protest. Faptul ca niste oameni obijnuiti se aduna si cred mai mult in echipa lor decat in orice, desi e exagerat, ma face atat de entuziasmata si in fine, fericita.

Imi place salbaticia, imi place pericolul care sta ascuns sub fiecare frunza, pericolul reprezentat de orice forma de viata, si armonia care o alcatuiesc toate insumate.
Imi place zona de munte, imi place aerul suparator de curat ce iti aluneca in plamani, imi place privelistea, si mai presus, faptul ca te apropie de origini. Imi place vibratia naturii, imi place vibratia unei cascade. Ma face fericita.

Basul pentru mine e vibratie. E viata. E salbaticie, e agresivitate, e atitudine. Vibratia ma reprezinta in totalitate. E monstruozitatea in care ma regasesc, ma refugiez, ma eliberez. Basul pentru mine face mai mult decat orice ora terapie anti stres, de care am nevoie mai mult ca aerul. - apropo, baga la "note to self" ca avereasca e bolnava cu nervii.

Imi plac concertele punk.. Imi place energia, suspansul care il emana fiecare persoana. Imi place vibratia, ma face fericita. Imi place sa merg la orice fel de concert sau festival. Sper sa ajung anul asta la Teknival.
Imi place galagia. Imi place totul sa fie la maxim. Stiu ca o sa fiu surda la un moment dat, dar pentru mine s-a meritat.

Imi plac toate genurile de muzica care bazeaza pe bass, si il exploateaza la maxim.
Dubstep. Multi spun ca nu il inteleg si ca ii plictisesc, si asta pentru ca nu stiu cum se asculta o melodie dub : iti iei sistemu' cel mai jmecher, il dai tare, pui bassu la maxim, te intinzi pe spate si ii dai drumu frate. Nu ai cum sa nu simti cum vibratia te inconjoara, te calmeaza, te irita, te hartuieste, cum iti intra in sistem, in vene, cum urca spre inima si o strange si dilata in ritmul ei.
Rave. Drum n bass. Psy. Metal. Grunge. Punk.
Pentru mine sunt toate o sursa de refugiu. Vibratia e viata. Muzica e viata.
Fa-o cat mai diversa.. Putin imi pasa mie de ce genuri sunt momentan la moda. Oricum le-am vazut pe toate, le-am ascultat, si am incercat sa le inteleg pe toate. Sunt mult prea deschisa si mult mai complexa sa pot asculta zilnic acelasi gen. Mai ales ca depinde foarte mult de starea care o am, si is foarte foarte temperamentala si imprevizibila, chiar si pentru mine. Toata lumea ar trebuii macar sa dea o sansa tuturor genurilor de muzica, sa vada in care se regaseste si abia apoi sa critice. Daca asculti altceva incepi sa intelegi mai multe chestii. Daca ai un prieten care asculta un alt gen de muzica fata de a tau, da-i o sansa. Muzica e cea mai simpla cale de cunoastere.
Te provoc sa incepi de azi.




*A nu se intelege prin "muzica" manele.

6 comentarii:

  1. Imi vine sa zic omg. Ce fain le zici :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai, cand mai asculti dubstep ar fii indicat sa mai fumezi si ceva bun.Din galati zici ca esti ?Eu's dihania, poate ne-om vedea pe strazile cu miros de cocs.(locuiesc si eu aici)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mersi de follow, btw xD.
    Tu ce mai faci?

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti dau dreptate la tot ce ai zis.

    RăspundețiȘtergere