vineri, 20 martie 2009

Mrrr..

Am ajuns acasa iar, si aflu ca in timpul in care am fost plecata, taicamiu a reinstalat uindousu' stergandu-mi iar toata muzica si toate pozele si toate programele..ma rog..unul singur folosesc, si ala e photoshopul si cat despre muzica, thank god for my dvd's and photobucket.
Nu are rost sa descriu ce fel am facut, si acum inca sunt nervoasa.
Capac peste toate asta, intru la fratemiu in camera si vad ca are ditamai sdj'uri si sistem mixer pro - chestia aia de mixeaza dj-ii profesionisti muzica pe scurt - pe care a dat domnul Averescu, aka tata, pentru baietelu lui frumos si persecutat care s-a lasat de scoala ca e lumea rea cu el si se leaga de el toti cocalarii ca are dreduri..mititelul, 100 RON.
Grrrrr...
Mie nu-mi dau bani ai mei, am uitat sa precizez.
Adica nu, ma cac pe mine de fapt, imi dau, dar de fiecare data mentioneaza ca nu prea ii merit ca sunt ai lui si nu ai mei, ca doar el a muncit pentru ei, deci nu vreau eu banii lui ca sa imi scaoata toata viata ochii dupa aia.
Dar chiar si asa, daca i-as cere 10 milioane sa-mi iau..nu stiu..orice, sigur nu mi-ar da. Motivul asta m-a impins sa-mi distrug ulimele 2 veri muncind ca ospatar pe la mare. Bine, asta si orgoliul, ca as putea sa fac si eu ca fratemiu sa-l las sa vorbeasca, da' am si eu o limita. Si oricum, satisfactia e mult mai mare cand esti platit pentru munca ta.
Poate ca par gandurile unei frustrate care are niste probleme, dar..chiar sunt frate, adica las-o-n pula mea, omu ala nici macar nu se tine de scoala ca sa merite asa ceva din partea parintilor si in plus, habar n-are de muzica!!! a primit un mass si a zis "plm..de ce sa nu-l iau eu, adica, si asa stau si frec pula toata ziua..?" si cum cretinu de taicamiu e innebunit dupa ultima tehnologie, l-a atins si la punctu sensibil.
Nu stiu cum pula mea a fost maica-mea de acord.
Eu in locu lu frate-miu l-as fii inchiriat unor oameni care chiar se pricep la mixat, si mi-as scoate lunar si niste banuti, "ca tot nu-l merit".
Si stiu ca poate maine o sa zic ca pana mea doar e frate-miu bla bla si lasa-l sa aiba sistem de mixat pro, ca doar nah, cine stie poate invata poate plm, si la urma urmei e smecher sa ai asa ceva in casa..chiar daca nu ai gara...dar simti nevoia sa ma descarc.
Multumesc.






PS : Taicamiu mixeaza populara. Nu glumesc.

Ahhh..inca un uichend la nebuni...but it's home!

2 comentarii: