vineri, 27 martie 2009

Rocãri

Am multe de scris. Saptamana asta nu prea am avut cu cine sa vorbesc si am inceput sa borfai persoane bete trecute de varsta a II-a. Chestia e ca nu prea am chef de aberat. Am foarte multe idei si as vrea sa le pun pe toate intr-un singur post si asta e destul de dificli.
In fine..
Ma gandeam la rocãri. Si nu la orice fel de rocãri, ci ãia cu plete si geaca de piele d-asculta groh. Nu ma intelege gresit, imi place muzica groh si roc, stau de ani la rand cu persoane care asculta metale si industriale, dar trebuie sa recunosc ca mi-am dezvoltat o foarte mare repulsie pentru ei. Si pot spune ca am observat un tipar pentru toti : geaca de piele, tricou cu formatie, plete lungi si nespalate, barba e un must-have pentru baieti, sunt toti nationalisti, cred in vampiri si citesc numai literatura la moda. Si sa numai spunem ca toti urasc berea Redds, si sunt impotriva drogurilor, mai ales a ierbii pentru ca "e boschet de negrii".
De ce mai toti trebuie sa fie super nationalisti - si implicit rasisti? De unde atata ura la rocarii pentru unguri, tigani, negrii etc.?Si de unde atata iubire pentru tarisoara asta? E mult de zis aici, si n-am nici timpu si nici cheful necesar sa scriu despre conceptiile unora despre tigani si despre unguri si chiar despre romani. Nu o sa incep sa etichetez si sa cataloghez o natie niciodata decat doar daca este dovedit stiintific ca rromi sau maghiarii sa englezi sau americanii sunt diferiti de mine, roman, din punct de vedere fiziologic, pentru ca e dovedit clar ca toti suntem diferiti psihologic indiferent de natie. Nu spun ca nationalismul nu e bun. Spun doar ca extremele din orice punct de vedere nu sunt bune. Si in plus, sunt un hippie incurabil - da, eu voi stinge lumina sambata.lol
In al 2-lea rand, vampirii nu exista. Punct.
Ce are berea Redds? Nu esti tru daca bei Redds. Vreau sa spun ca din prima zi in care am intrat in noul bar de rocãri si mi-am luat berea asta, barmanu a inceput sa-mi tina o predica despre cat de naspa e berea asta, si ca e de fapt "suc cu lamaie". Pai mai barmane care esti tu barman si rocãr si nationalist si-ti place sa asculti acelasi gen de muzica si sa porti acelasi tricou cu formatie toata viata, berea asta are doar cu 0,5 alcool mai putin decat alta bere, si daca stau si ma gandesc bine e cu 5 mii mai scumpa. Si in al 2-lea rand nu imi place berea. Betia trece repede si te pisi si din 5 in 5 minute, da' scuza-ma ca n-am bani sa-mi iau 100 de alexandrion care-i o su' de mii. Eu-s mai junkista asa si-mi place sa beau stradal Alexander cu Fanta dupa ce am facut o cheta. Pula mea, is mai practica de felu' meu ca ma afecteaza si pe mine criza. Ma intreb oare ce-mi spuneai daca intram fumata in baru' tau de rocari si ceream un suc, sau apa plata, ca te taie setea nene, nu gluma.
Bine acum revenind la realitate, omu' poate imi dadea un sfat, dar sufar de mania persecutiei, intelege-ma si pe mine.
Singurul motiv pentru care scriu chestiile astea nu e ca as avea ceva personal cu vrun rocar, dar ma enerveaza ca ma duc in sfarsit intr-un bar care-mi place, si unde ma asteptam sa gasesc persoane care sunt putin mai deschise la minte si incearca, daca nu sa accepte, macar sa respecte si alte pareri. Nu spun ca nu-mi place si mie sa port geaca de motor si bocanci, nu spun ca nu-mi plac vampirii si culoarea negru, spun doar ca imi place si altceva.
Si stii de ce cred ca s-a ajuns ca mai toti sa fie asa? Ca de mici le sunt dat un exemplu foarte foarte prost.
Pai ce zice un copil de 15 ani care s-a gandit ca ii place si lui sa fie rocar? Iti zic eu. Pentru ca putini is care gandesc la varsta asta cu' propriu creier si se uita in jur si incep sa gandeasca la fel ca toti incuiatii, si afla ca nu e cul sa bei redds, si ca trebuie sa te imbraci in negru. Asta doar ca sa fii remarcat. Ca sa intrii intr-o discutie trebuie sa urlii in gura mare ca urasti negri ca au inventat drogurile, ca-s doar niste sclavi, da-i in pula mea. Un mesaj pentru toti care inca mai pot fii salvati de mentalitatea asta: Gandeste pentru tine!
Adica singur, baietel. Incearca sa-ti faci tu o parere proprie, si mai da-i in pula mea pe altii, ca de asta ne-a dat natura minte - sa o folosesti tu singurel. Ok, trage cate o parere, dintr-o carte, de la un nebun, dar fa-ti singur o teorie. Ce zici, nu pare greu nu?Poate ca ai sa crezi ca instig copii sa se drogheze. Eu spun ca si alcoolul e drog, la fel ca si tutunul. Si daca e sa o luam asa, poate ca si internetul e drog. Dar sincer, as fii de acord ca un copil teribilist de 15 ani sa fumeze decat sa bea, si degeaba stau si explic, pentru ca cine stie, intelege ce vreau sa zic.
Mai am foarte multe de zis, daaaaaar, e suficient atat.

Un comentariu: