duminică, 22 martie 2009

Asteptare

Inceputul de saptamana se apropie si inca nu m-am lamurit cu "noile" variante pentru BAC. Din cate vad is aceleasi. Si cat despre edu.ro, e cel mai prost site ever, macar daca nu s-au postat ãlea noi, puteau sa zica: "bah, is aceleasi de anu' trecut!" sa pot sa ma apuc si eu de o varianta in viata asta.
Dar nah, traim in Romania si Ministerul e deocamdata preocupat sa mai bage cateva ore de educatie fizica, sa nu ajunga copilul prototip american, adica obez, pe principiu "prost, da' in forma!" doar stii cum merge : mens sana in corpore sano.
Asa ca ramane in continuare sa mai aprofundez materia, si deja incep sa ma oftic ca m-am apucat de invatat devreme, bazandu-ma pe faptul ca atunci cand voi termina materia ma voi putea apuca de variantele noi. Mi-am luat tzaca, ce mai, dar asta e, tot raul spre bine.
Pffff..abia astept sa se terminte tot circul asta prost cu bacu'.

Over and out.
Chhh...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu