vineri, 20 martie 2009

Se-la-vi

Mi-as dorii ca Galatiu' sa poata organiza evenimente gen TmBase, sa nu ma mai oftic ca nu pot sa ajung pe 3-4 aprilie la Coki. Jur ca cele mai tari evenimente la care n-am fost au avut loc la Timisoara. E prea departe, si nici n-am cu cine plm sa ma duc. Si nici unde sa stau, dar asta e detaliu deja. Si sa nu mai pun la socoteala cele 1000 de ore care le fac cu trenu' pana ajung acolo.
O sa raman in continuare aici si o sa ma plictisesc prin Open si Pestera.
Ma voi duce chiar in seara asta in semn de protest, ca nu-i cu intrare, nu de alta, ar fii culmea sa mai dau si bani pentru chestiile care le ascult...Ca asta e, nu poti si cu pula-n cur si cu sufletu-n rai. Ahoi!

3 comentarii:

  1. Eu as vrea macar sa fie o seara de old school electronic prin galati...btw, I think I saw you yesterday in Mea Nox. Am I right?

    RăspundețiȘtergere
  2. hell yeah!! acum scriam ceva despre nox:)) o sa postez in curand:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu inca sunt uimita ca s-a redeschis. O sa ma mut acolo :))

    RăspundețiȘtergere